Aikaa on taas vierähtänyt viime postauksesta. Nykyään pääsee tulemaan näitä taukoja, jolloin ei sen paremmin kirjoita kuin luekaan blogeja.

Tauon aikana olen opiskellut, ollut saamatta työvuoroja, melkeen luullut jotain, pettynyt, käynyt länsinaapurissa, tutustunut omiin naapureihin, sairastanut sikainfluenssaa ja uudesti-innostunut käsitöistä. Olen tiskannut monta altaallista tiskejä, pessyt monta koneellista pyykkiä, palauttanut useita kirjoitustehtäviä ja pudonnut yhdeltä kurssilta.  Olen ensimmäistä kertaa elämässäni ollut järjestön syyskokouksessa ottamatta vastaan yhtäkään virkaa. Myös poliisille olen soittanut ensimmäistä kertaa elämässäni. Olen järjestänyt epäonnistuneen tapahtuman, puhunut paskaa ja pelannut lautapelejä. Olen avautunut kaukana asuvalle kaverille mesessä ja ostanut muutamat uudet korvakorut. Olen kärsinyt leuan jumituksesta ja joutunut ensimmäistä kertaa ostamaan lisää tulostuskiintiötä yliopiston käyttäjätiliini. En ole istunut kertaakaan lukusalissa, mutta lainannut sitäkin enemmän kirjoja kotiin.