Ei taaskaan ole ollut aikaa bloggailla. Päivärytmi on vähän vinksahtanut. Ei paljon. Kyllä mä aina puolen yön kieppeillä, viimeistään yhdeltä, menen nukkumaan ja yritän herätä aamuisin ajoissa. vaihtelevalla menestyksellä. Ei kuulosta pahalta, mutta mulle tää on erikoista. Mä oon sitä tyyppiä joka menee kymmeneltä nukkumaan ja herää pirteänä kuin peipponen uuteen aamuun. Nyt vaan väsyttää, vaikka lähtis liikkeelle myöhäänkin

Toivon, että tapahtuis jotain mukavaa. Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joiden mielestä arki on ankeaa ja maanantait tappavia. Nyt arki on ankeaa ja viikonloput ehkä vielä pahempia. Päivät sekoittuu toisiinsa. Olen lipastolla sitten ehkä jossain opiskelijatoiminnassa tai jumpassa. Tuun kotiin. Syön jotain helppoo ja nopeeta. Minä, joka rakastan ruoanlaittoa, laitan jotain helppoa ja nopeaa. Istun koneella. Teen koulujuttuja kuuntelen musaa ja toivon, että joku ois mesessä, ni vois jutella jonkun kanssa.

Vaikka päivä lipastolla olisi kuinka pitkä ja uuvuttava, se loppuu liian pian.

1973639.jpg