Taas on aikaa viimeisestä postauksesta. Olen pitänyt itseni kiireisenä koulujuttujen ja järjestöjuttujen kanssa. Vähän jo elättelin toivoa jostain ihmissuhteestakin. Eilen oli syyspuuhailupäiväni. Nyt oon sitten kipeänä. Ja pitäisi alkuviikosta lähteä ulkomaille. Lähtöinnostus ei ole vielä iskenyt. En ole ehtinyt vielä kauheasti ajatella asiaa. Lainaillut tosin matkatarpeita tuttavilta. Mistä saan sen lähtötunnelman. Ja aikaa valmistautua reissuun.

Parhauksia:
Kuultuja:
"kyllä mä pidän sua enemmän mun tuutorina kuin sitä virallista"
"mun poikakaveri pitää sua jo sen kaverina"
"Et myös noita sun korviksia mulle" (Useampi kerta samana päivänä)

Pahimmaisia:
Tunteita:
Olenko kadottamassani taitoni nauraa itselleni tai nauraa itselleni enemmän kuin muut? Ei vaan aina jaksa.
Flunssa. Ei nyt, ei just nyt.